Naar aanleiding van deze mooie foto van Anneke van der Meij, bedacht Maja Houtman weer een thema. Van de week zag ze zelfs ooievaars op lantaarnpalen langs de snelweg staan. Ook leuk om te knippen. Veel plezier.
Het thema “Op” bleek een fijne inspiratiebron. Er is veel geknipt, en daarnaast werden natuurlijk ook andere werkjes gedeeld, zoals resultaten van het knipfestival op Urk, een geboortekaartje, een Gracia a la vida en vele anderen…






























































































